Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Черпак А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Кришкін Б. Б. Моделювання інтенсивності експлуатації пуансонів холодного видавлювання за допомогою програмного комплексу DEFORM v.10 [Електронний ресурс] / Б. Б. Кришкін, В. Я. Мірзак, О. Е. Ставерська, А. О. Черпак // Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин. - 2011. - Вип. 41(2). - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmntz_2011_41(2)__28
| 2. |
Черпак А. Є. Методичні підходи до оцінки якості побудови системи корпоративного управління акціонерного товариства [Електронний ресурс] / А. Є. Черпак // Стратегія економічного розвитку України. - 2014. - № 34. - С. 141-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_34_27
| 3. |
Черпак А. Відповідальність посадових осіб органів управління акціонерних товариств [Електронний ресурс] / А. Черпак // Ринок цінних паперів України. - 2012. - № 8. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2012_8_3
| 4. |
Черпак А. Є. Ефективність корпоративного управління в цільових моделях власників корпоративного капіталу та інших стейкхолдерів [Електронний ресурс] / А. Є. Черпак, З. Є. Шершньова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 6. - С. 215-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_6_38 Проаналізовано сутність ефективності корпоративного управління, обгрунтовано необхідність її розгляду з позиції різних груп стейкхолдерів та з урахуванням цього запропоноване визначення та узагальнено методи оцінки зовнішньої та внутрішньої ефективності корпоративного управління. Приділено увагу розгалуженню понять "ефективність роботи організації" та "ефективність управління" нею, обгрунтовано об'єктивну складність розмежування результатів діяльності організації та результатів управлінського впливу, на основі чого запропоноване власне визначення "ефективності корпоративного управління" та узагальнюючого критерію економічної ефективності управління корпорацією. Окрема увага приділена розгляду ефективності корпоративного управління з позиції теорії "громадянської корпорації", а до переліку відомих вже підходів до визначення ефективності діяльності організації (цільового, системного, внутрішньо-організаційного, конкурентного) автори додають інноваційний та соціально-орієнтований. Проаналізовано можливий склад ефектів діяльності корпорації, визначено домінантні та пов'язані ефекти для кожної групи стейкхолдерів, будують профіль заінтересованості стейкхолдерів у ефективності діяльності корпорації як основи для подальшого формування кортежу переваг стейкхолдера. Представлено також рекомендації щодо підвищення ефективності корпоративного управління на основі формування та використання знань про кортеж переваг ключових груп стейкхолдерів корпорації.
| 5. |
Черпак А. Нативна реклама: досвід та перспективи [Електронний ресурс] / А. Черпак // Наукові записки Інституту журналістики. - 2017. - Т. 3-4. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2017_3-4_7
| 6. |
Брінь П. В. Управління антикризовою діяльністю підприємства [Електронний ресурс] / П. В. Брінь, А. Ю. Черпак // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2013. - № 69. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2013_69_20
|
|
|